Popularne
  • Odziez reklamowa WarszawaOdziez reklamowa Warszawa
    Użyteczne sposoby promocji. Działania marketingowe odkrywają kolejne sposoby na przyciągnięcie uwagi klientów i nakłonienie ich do skorzystania z usług danej firmy. Częstym rodzajem promocji, który jest bardzo skuteczny i sprawdzony, …
  • Co możemy dziś zobaczyć w telewizji?Co możemy dziś zobaczyć w telewizji?
    Co możemy dziś zobaczyć w telewizji? Lwią część częstotliwości zajmują programy i kanały rozrywkowe – MTV, ViVa, filmy, media wiadomości reklama. Jak wyglądają nasze reklamy? Ano tak, że bez półnagiej, …
Najnowsze komentarze
    Strony

    Jak wiadomo, olbrzymie ilości reklamowanych produktów, usług i innych rewelacyjnych wynalazków nie sprzyjają powstawaniu przyjaznych dla odbiorcy reklam. Każda z nich zawiera inne, niezbędne dla nas informacje w taki sposób, by każdy z nas miał możliwość zapoznania się z jej treścią. Dzisiaj na każdym kroku spotykamy olbrzymie ilości informacji, zachęcających nas do kupna jakiegoś towaru. Niestety nawet w internecie zaczęły pojawiać się wyskakujące okienka, które wręcz zmuszają nas do przeczytania ich zawartości. Istnieje pewien kodeks, który opisuje specyfikę reklam online, które nie powinny mieć racji bytu. To takie, które zbyt ingerują w prywatność odbiorców, czyli takie, które trudno zamknąć mimo wielu prób. Do nich zaliczają się także okienka ze zbyt głośną muzyką, które w irytujący sposób przeszkadzają internautom. Oprócz tego zakazane są treści wywołując negatywne uczucia, takie jak lęk i strach. Reklamy online powinny być przyjazne dla odbiorcy, interesujące i w żaden sposób nie wywoływać negatywnych uczuć, gdyż prowadzi to do braku zainteresowania produktem.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *