Popularne
  • Biznes przeniesiony do sieci
    Prowadzenie firm online ma dzisiaj coraz więcej zwolenników, co wynika z oczywistego sukcesu wielu przedsiębiorstw wchodzących do wirtualnej rzeczywistości. Dla wielu firm Internet stanowił niesamowity krok technologiczny w przyszłość i …
  • Tablice reklamowe reklamowekonstruckje
    Reklama firmy. Każdy przedsiębiorca staje szybciej lub później przed bardzo istotnym z punktu widzenia prowadzenia przedsiębiorstwa pytaniem: „jak wybrać odpowiednią agencję reklamową?”. Doskonale przemyślana i podjęta decyzja może przyczynić się …
Najnowsze komentarze
    Strony

    Jak wiadomo, olbrzymie ilości reklamowanych produktów, usług i innych rewelacyjnych wynalazków nie sprzyjają powstawaniu przyjaznych dla odbiorcy reklam. Każda z nich zawiera inne, niezbędne dla nas informacje w taki sposób, by każdy z nas miał możliwość zapoznania się z jej treścią. Dzisiaj na każdym kroku spotykamy olbrzymie ilości informacji, zachęcających nas do kupna jakiegoś towaru. Niestety nawet w internecie zaczęły pojawiać się wyskakujące okienka, które wręcz zmuszają nas do przeczytania ich zawartości. Istnieje pewien kodeks, który opisuje specyfikę reklam online, które nie powinny mieć racji bytu. To takie, które zbyt ingerują w prywatność odbiorców, czyli takie, które trudno zamknąć mimo wielu prób. Do nich zaliczają się także okienka ze zbyt głośną muzyką, które w irytujący sposób przeszkadzają internautom. Oprócz tego zakazane są treści wywołując negatywne uczucia, takie jak lęk i strach. Reklamy online powinny być przyjazne dla odbiorcy, interesujące i w żaden sposób nie wywoływać negatywnych uczuć, gdyż prowadzi to do braku zainteresowania produktem.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>