Popularne
  • Media wciąż ulegają zmianomMedia wciąż ulegają zmianom
    W ostatnich latach łatwo można zauważyć jak zmieniają się media i reklama. Pojawiają się wciąż nowe technologie, które wypierają starsze. Wystarczy spojrzeć na nasze telewizory, które mieliśmy jeszcze kilkanaście lat …
  • Strony internetowe WarszawaStrony internetowe Warszawa
    Komu zlecić projekt strony internetowej. Własne strony internetowe to już nie tylko wirtualne wizytówki konkretnej firmy, ale też osobne biznesy: blogi z podpiętym sklepem internetowym. Jak niedrogo zaprojektować własną stronę?WordPress …
Najnowsze komentarze
    Strony

    Jak wiadomo, olbrzymie ilości reklamowanych produktów, usług i innych rewelacyjnych wynalazków nie sprzyjają powstawaniu przyjaznych dla odbiorcy reklam. Każda z nich zawiera inne, niezbędne dla nas informacje w taki sposób, by każdy z nas miał możliwość zapoznania się z jej treścią. Dzisiaj na każdym kroku spotykamy olbrzymie ilości informacji, zachęcających nas do kupna jakiegoś towaru. Niestety nawet w internecie zaczęły pojawiać się wyskakujące okienka, które wręcz zmuszają nas do przeczytania ich zawartości. Istnieje pewien kodeks, który opisuje specyfikę reklam online, które nie powinny mieć racji bytu. To takie, które zbyt ingerują w prywatność odbiorców, czyli takie, które trudno zamknąć mimo wielu prób. Do nich zaliczają się także okienka ze zbyt głośną muzyką, które w irytujący sposób przeszkadzają internautom. Oprócz tego zakazane są treści wywołując negatywne uczucia, takie jak lęk i strach. Reklamy online powinny być przyjazne dla odbiorcy, interesujące i w żaden sposób nie wywoływać negatywnych uczuć, gdyż prowadzi to do braku zainteresowania produktem.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *