Popularne
  • Torby papierowe producentTorby papierowe producent
    Wybierz torbę papierową. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że nasze środowisko jest zagrożone zanieczyszczeniami, a mimo to człowiek wciąż produkuje coraz to nowe „śmieci”, często nie zdając sobie sprawy z grożącego …
  • Szybkie promowanie produktów firmowychSzybkie promowanie produktów firmowych
    Outdoor to nazwa powiązana z zewnętrznymi nośniki reklamowymi, które możemy spotka na ulicy. Są one w dzisiejszych czasach znane już każdemu. Nie da się ich nie zauważy, ponieważ zastosowane w …
Najnowsze komentarze
    Strony

    Jak wiadomo, olbrzymie ilości reklamowanych produktów, usług i innych rewelacyjnych wynalazków nie sprzyjają powstawaniu przyjaznych dla odbiorcy reklam. Każda z nich zawiera inne, niezbędne dla nas informacje w taki sposób, by każdy z nas miał możliwość zapoznania się z jej treścią. Dzisiaj na każdym kroku spotykamy olbrzymie ilości informacji, zachęcających nas do kupna jakiegoś towaru. Niestety nawet w internecie zaczęły pojawiać się wyskakujące okienka, które wręcz zmuszają nas do przeczytania ich zawartości. Istnieje pewien kodeks, który opisuje specyfikę reklam online, które nie powinny mieć racji bytu. To takie, które zbyt ingerują w prywatność odbiorców, czyli takie, które trudno zamknąć mimo wielu prób. Do nich zaliczają się także okienka ze zbyt głośną muzyką, które w irytujący sposób przeszkadzają internautom. Oprócz tego zakazane są treści wywołując negatywne uczucia, takie jak lęk i strach. Reklamy online powinny być przyjazne dla odbiorcy, interesujące i w żaden sposób nie wywoływać negatywnych uczuć, gdyż prowadzi to do braku zainteresowania produktem.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>