Popularne
  • Czekoladki reklamowe warszawaCzekoladki reklamowe warszawa
    Czekoladki reklamowe dla firmy. Każda osoba, prowadząca swój biznes, powinna pomyśleć o odpowiedniej promocji swojej firmy. Oprócz typowych działań, takich jak: reklama, promocja sprzedaży czy public relations, nie można zapomnieć …
  • Pozycjonowanie i optymalizacja stronPozycjonowanie i optymalizacja stron
    Coraz większą uwagę ostatnimi czasy poświęca się kwestii internetowej reklamy i marketingu. Rozumiemy przez nie tylko najbardziej oczywiste metody, takie jak bannery czy podobne materiały, ale również działania, które mają …
Najnowsze komentarze
    Strony

    Gdzie umieścić reklamę, aby była skuteczna?. Jak powszechnie wiadomo „reklama jest dźwignią handlu”, a więc producenci i sprzedawcy prześcigają się w coraz to nowszych metodach marketingu. Codziennie spotykamy się z dziesiątkami, a nawet setkami reklam, często nawet tego nie zauważając. Telewizja, internet, telefon to standardowe nośniki informacji, jednak coraz częściej spotykamy również bardziej oryginalne sposoby dotarcia do potencjalnego klienta. Ciekawym przykładem są papierowe torby reklamowe, które doskonale sprawdzają się w tej roli. Po pierwsze dobrze kojarzą się klientowi, ponieważ są ekologiczne, a po drugie bardzo łatwo wykonać na nich nadruk, są więc także stosunkowo niedrogie dla zamawiającego. Idąc o krok dalej, na rynku znaleźć możemy także torby bawełniane, które są zdecydowanie wielokrotnego użytku, a co za tym idzie, dłużej będą „nosiły” naszą reklamę. Świetnie więc sprawdzą się w roli gadżetu reklamowego na wszelkiego rodzaju wydarzeniach czy konferencjach. W końcu każdy z nas lubi dostać coś za darmo, więc taka reklama na pewno pozostanie dłużej w pamięci potencjalnego kupującego.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>