Popularne
  • Telewizyjne i elektroniczne wiadomościTelewizyjne i elektroniczne wiadomości
    Istnieją w programie telewizji takie pozycje, które notorycznie przyciągają widzów i sprzedają się bez względu na porę roku. Najważniejsze wydają się być pod tym względem wieczorne wydania wiadomości. Naturalnie są …
  • Pisanie prac magisterskich tanioPisanie prac magisterskich tanio
    Pomoc przy magisterce. W życiu każdego studenta nadchodzi moment, gdy musi on przystąpić do napisania pracy magisterskiej. Okazuje się jednak, że nie jest to zbyt łatwe zadanie. Stąd też można …
Najnowsze komentarze
    Strony

    Gdzie umieścić reklamę, aby była skuteczna?. Jak powszechnie wiadomo „reklama jest dźwignią handlu”, a więc producenci i sprzedawcy prześcigają się w coraz to nowszych metodach marketingu. Codziennie spotykamy się z dziesiątkami, a nawet setkami reklam, często nawet tego nie zauważając. Telewizja, internet, telefon to standardowe nośniki informacji, jednak coraz częściej spotykamy również bardziej oryginalne sposoby dotarcia do potencjalnego klienta. Ciekawym przykładem są papierowe torby reklamowe, które doskonale sprawdzają się w tej roli. Po pierwsze dobrze kojarzą się klientowi, ponieważ są ekologiczne, a po drugie bardzo łatwo wykonać na nich nadruk, są więc także stosunkowo niedrogie dla zamawiającego. Idąc o krok dalej, na rynku znaleźć możemy także torby bawełniane, które są zdecydowanie wielokrotnego użytku, a co za tym idzie, dłużej będą „nosiły” naszą reklamę. Świetnie więc sprawdzą się w roli gadżetu reklamowego na wszelkiego rodzaju wydarzeniach czy konferencjach. W końcu każdy z nas lubi dostać coś za darmo, więc taka reklama na pewno pozostanie dłużej w pamięci potencjalnego kupującego.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>