Popularne
  • Telewizyjne i elektroniczne wiadomości
    Istnieją w programie telewizji takie pozycje, które notorycznie przyciągają widzów i sprzedają się bez względu na porę roku. Najważniejsze wydają się być pod tym względem wieczorne wydania wiadomości. Naturalnie są …
  • Szybkie promowanie produktów firmowych
    Outdoor to nazwa powiązana z zewnętrznymi nośniki reklamowymi, które możemy spotka na ulicy. Są one w dzisiejszych czasach znane już każdemu. Nie da się ich nie zauważy, ponieważ zastosowane w …
Najnowsze komentarze
    Strony

    Ekologiczne podejście do życia. Jeszcze kilka lat temu polskich konsumentów dziwiły papierowe torby, targane przez bohaterów amerykańskich filmów. Wydawało się to rozwiązaniem niepraktycznym, a na pewno bardzo drogim. Obecnie jednak producent toreb papierowych także z Polsce ma co robić. Konsumenci zostali bowiem zmuszeni do ograniczenia korzystania z foliowych torebek. Wciąż można je dostać, ale rzadko kiedy za darmo. A skoro trzeba płacić, to lepiej postawić na tę wielokrotnego użytku. Nikt nie lubi wydawać pieniędzy bez potrzeby. Mniej reklamówek foliowych to natomiast bezpieczniejsze, nie tak bardzo narażone środowisko naturalne. Opłaca się zamienić folię na papier. Nie trzeba być naukowcem, aby wiedzieć, który z tych materiałów szybciej się rozłoży i zniknie z powierzchni ziemi. Chcąc zostawić ją we względnie dobrym stanie, opłaca się zrezygnować z pewnych teraźniejszych wygód. Tak naprawdę rezygnacja z torebek foliowych jednorazowego użytku nie jest żadnym wyrzeczeniem. Przełożyła się natomiast na czystsze kuchnie.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>