Popularne
  • Media jako zagrożenie dla prywatnościMedia jako zagrożenie dla prywatności
    W sytuacji, w której obecnie się znajdujemy, raczej trudno zachować prywatność. Tym bardziej problematyczne jest to dla ludzi sławnych. Za sprawą mediów ludzie zaczęli interesować się nie tylko ich osiągnięciami …
  • Tanie gadzetyTanie gadzety
    Gadżety reklamowe dla firm. Promocja firmy powinna mieć charakter kompleksowy, to znaczy obejmować wszelkie obszary, które związane są z daną działalnością. Nie bez znaczenia są także gadżety reklamowe, które sprzyjają …
Najnowsze komentarze
    Strony

    Istnieją w programie telewizji takie pozycje, które notorycznie przyciągają widzów i sprzedają się bez względu na porę roku. Najważniejsze wydają się być pod tym względem wieczorne wydania wiadomości. Naturalnie są stacje, które wiadomości nadają przez całą dobę, ale poza nimi we wszystkich innych prime time jest wyznaczony przez wieczorne pasmo wiadomości. Dopiero po ich nadaniu można pokazać widzom jakiś ciekawy film, który zdobędzie miliony odbiorców. Bez wątpienia jednak zdecydowana większość firm medialnych skupia się na pozyskaniu klientów i zadowoleniu akcjonariuszy poprzez przyciągnięcie przed telewizory jak największej grupy odbiorców. Media zarabiają tak długo, jak długo mogą liczyć na pieniadze z reklam, gdy jednak te się kończą, telewizjom czy gazetom nie pozostaje wiele źródeł utrzymania. Problem wolnych mediów zawsze zaczyna i kończy się na temacie ich finansowania. Te utrzymywane z prywatnych kieszeni przeważnie mają się doskonale, a te liczące na fundusze obywateli muszą często złożyć broń.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>