Popularne
  • Tablice reklamowe reklamowekonstruckjeTablice reklamowe reklamowekonstruckje
    Reklama firmy. Każdy przedsiębiorca staje szybciej lub później przed bardzo istotnym z punktu widzenia prowadzenia przedsiębiorstwa pytaniem: „jak wybrać odpowiednią agencję reklamową?”. Doskonale przemyślana i podjęta decyzja może przyczynić się …
  • Media jako zagrożenie dla prywatnościMedia jako zagrożenie dla prywatności
    W sytuacji, w której obecnie się znajdujemy, raczej trudno zachować prywatność. Tym bardziej problematyczne jest to dla ludzi sławnych. Za sprawą mediów ludzie zaczęli interesować się nie tylko ich osiągnięciami …
Najnowsze komentarze
    Strony

    Istnieją w programie telewizji takie pozycje, które notorycznie przyciągają widzów i sprzedają się bez względu na porę roku. Najważniejsze wydają się być pod tym względem wieczorne wydania wiadomości. Naturalnie są stacje, które wiadomości nadają przez całą dobę, ale poza nimi we wszystkich innych prime time jest wyznaczony przez wieczorne pasmo wiadomości. Dopiero po ich nadaniu można pokazać widzom jakiś ciekawy film, który zdobędzie miliony odbiorców. Bez wątpienia jednak zdecydowana większość firm medialnych skupia się na pozyskaniu klientów i zadowoleniu akcjonariuszy poprzez przyciągnięcie przed telewizory jak największej grupy odbiorców. Media zarabiają tak długo, jak długo mogą liczyć na pieniadze z reklam, gdy jednak te się kończą, telewizjom czy gazetom nie pozostaje wiele źródeł utrzymania. Problem wolnych mediów zawsze zaczyna i kończy się na temacie ich finansowania. Te utrzymywane z prywatnych kieszeni przeważnie mają się doskonale, a te liczące na fundusze obywateli muszą często złożyć broń.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *